Friday, July 15, 2011

home sweet home :)

assalamualaikum :)
kwn2 ! rakan2 ! mber2 !
abe dari kelate nie dah smpai KLUMPUR , hahaha

smlm aku brtolak dari UiTM machang pkul 10.30am smpai melangkah msuk umah dlm 9.30pm ,
korg cube byg kan ngan kerusi keras nye lgi duduk dah brp jam la 2 XP
dah la lmbat smpai lambat , buruk plak 2 dpt bus :\ xyah thu la bus ape kan ? korg cari la sndiri , haha

balik2 je aku di jemput masuk oleh ayah aku ke rumah :) *memang la kan ? xkan nak halau anak sendiri keluar plak :S
msuk2 je rumah ape lgi cium sgala ape yg nak cium la .
mula2 cium la tangan ayah dlu pstu laga2 pipi (cium pipi)
tiba kat mak aku plak pling lme la , agak2 seminit cukup la kot HAHA
biase la mak mne xrindu kan anak study oversea sne 2 kan ? *oversea la sgt :P

then mak aku hidang kan dinner satey ngan kek . amboi ! sedap nye..
ape lgi ! bismillah :P
aku : nasi xde ke ? xmkn lgi ni
mak : nasi impit ade la , mkn yg 2 dlu sok mak msak nasi byk :)
aku : haha , ok ! dah lame xmkn msakan mak ni .

jam mnunjukan pkul 12.00am , mnuju plak ke katil
eeeeehhhhhhhhhhh !!!!
lembut nye.. dah lme xtidur katil lmbut mcm nie *ckp dlm hati
but I could not sleep , because he remembered the time my college night like this
last2 dpt jgk tido aman dan damai :)

*UiTM Machang friend , we meet again after this sem break .

No comments:

Post a Comment