Monday, May 10, 2010

camp.(dah abih dah)

salam!!!
nie nak story mory psal camp form.5 nie la...
first la,ak nak ckp.. mule camp nie bile smpai je agak bosan la kan..
tgk2 hri ke-2 bru best..
mmmmmmmmmm...
cite die begini.. haha *mcm krgan la plak..

JUMAAT,7 MEI 2010


time 2 nak g sklah agak2 nak dkat kul 3,mak aku antar la kan..
time 2 kan la hujan lebat skit kot!!! hehehe
and then aku smpai je sklah,jumpe la dak form yg nak g nie..
lps 2 la kitorg sume g daftar kan diri.. dan brkumpul utk msuk bus express sani *hahaha..2 pun klu korg prcaya..

nie ar suasana dlm bus..(before nak g)












kelaka kan muke aku??!!yela duk dlm bus dah brp lme..sakit buntut!!! agak2 dlm 3.30 g,smpai kat kat camp gunung nuang pun,,mmmmmmmm...kul 6 kot!!!

nie lak gmbr mse brjalan kaki brbukit la sngat kan.. haha











dan!!!kitorg sume pun smpai ke destinasi..






muke bgga mcm nie la..bhahahahaha..ak xde ar smgat bwk beg byk2 la kan??!! :P

lpas je smpai sir hairi pun mnymbut kitorg dtg n die tlah mngajar tntang cara2 psal camp..
attention!!! aku mesti ar reti psal.. haha.. but!!! sir kte klu reti psal,tpi xthu nme jenis brg camp 2 mkne nye xreti.. aku pun segan la sgt.. hahahahaha...




nie ar khemah aku!!! hahaha..xyah ssah nak psang.aku 1 khemah ngan saufi,rejab.emir(mmmmm) n syamin (raja burger dell)..bhehehe

di skipkan story bak kate husaini..
tibe2 dah mlm,hahahahaha...
kitorg pun brkumpul kat dewan utk mkn ptg skli mlm..




nazier (si prsaan kacak) n alim


thu ko xkacak tpi macho.. hahaha *ajak grau!!!


soalan..
adakah stlah bbrapa saat anda tgk pic nie anda rse nak??
A-pukul
B-trberak
C-trkentut
D-trGODA
bbbhahahahaha... SYAREEN.SYAREEN.

aku skip kan lgi cite..
tibe2 dah pgi..hahaha

SABTU,8 MEI 2010
kitrg ade aktiviti jungle traking..
dlm kul 10 kitorg pun brgerak smbil brjalan..hehehe


cute kan azman!!!hahaha..pic nie anda rse anda nmpk ape??
bhahahahahahahaha... :P




azman n aiman (penghulu)


nie team aku (kmpulan.2)


time nie azman dah pnat..hahaha.. aku ngan nazmi jdi pmbntu die apabila trun bukit,hahaha.. kitorg tlong die,kitorg jatuh ngan2 die skli..


tibe2 aku trspam pic dak nie lak!!! thu kacak!!! aaaaaaa....

skip!!!
tibe2 smpai kat sungai lolo..haha
setiap kul kne msak sndiri..
dan team aku pun agih kan spe msak,spe bsuh...







team2 lain pun ade lagi!!!











dah siap sume msak,kitorg pun mkan la msakan team sndiri..msak ke xmsak ke,kitorg bedal je..mcm perisa ade,air tea sungai la (xckup gula,tawar)..mee kari suda kembang (xckup air)..tpi 1 nie jdi ar,tepung cmpur serbuk teh tmbh gula..pppeeehhh!!!SEDAP ar.. mmg 1 tu je ar yg mmg dahsyat la kot.. hahaha.. abih je mkan aku pun g mndi swimming sungai,mmg xsejuk la kan??!!bru msuk dah mngigil..hahaha..

skip!
tibe2 dah smpai kat camp..
aku pun mndi lgi skli..
n mlm 2 kitorg ade tugas..
krtas mnjung,smpul surat yg tlah dibhagi kan..
cikgu dara suruh kitorg wat name team n wat tmpat ltk surat utk kwn2 kite antar surat kat kite..
so,setiap team pun wat la..
nme kmpulan kitorg diberi nme TRIP-PLE "D"
(DA.DAA.DAHSYAT) hahaha..
aku xpromote k nme 2,just team aku setuju and aku pun suke la.. hehehe :)

trskip lgi!!!
AHAD,9 MEI 2010 (ari trakhir)

pgi2 tu rmai ngatok gile..so,mmang stiap pgi kne wat snman kan..mmmmmm..ari trakhir la kte kan..mcm2 tarian ad..
chicken dance,pocong2(bru blajar dah pndai..wwwaaahhh!!!) and taichi..

kul 10 lbh kitorg ade aktiviti trakhir..







dan akhir nye ade kte2 trakhir..


sir hairi (best ar die)

skip!
kitorg pun pulang...







korg2!!!
on bluetooth ad pic si kacak..hahaha,nie die!!!


wwwaaaahhh!!! peeewwwiiiittt!!! bhahahaha...

tibe2 trigat kat surat 2..aku dpt 4 helai je.. hehehe.. kelaka pun ade dpt surat 2..
hahaha..

naim


aku thu ko hebat bnda mcm 2.. hahaha

azman

thu ko skrg dah gay!!! hahahaha..

che'ah!ko bgi nyek??!! or mia??!!

aku amik 9 subjek je..mmm,,,ape2 thanks!!!

madie

bhahaha..kdai 2 dah pindah la.. xleh wat ape daa.. :P *ajak grau!!!

attention..
rmai2 kite menari siput!!! hahahaha





No comments:

Post a Comment